OuterControl 4x4

4x4 Mates CQ
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 my new rig the PRADO

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: my new rig the PRADO   Sun Jun 12, 2011 11:38 am

hey guys ,

i have sold the bundy Crying or Very sad and bought myself a prado,

its a 3.0 turbo diesel and its mods are

2" OME, 265/75/16 micky t's MTZ's on dick ceptk rims
tjm winch bar but got the xrox bar on order
LED reverse light
UHF
DVD/MP3/CD/USB/AUX....etc
2x 240 XGT's
4x 180's on the roof
2x 140's on the rear
rock lights
foxwing
high lift and shovel holder
3" exhaust
boost and volts gauge
GPS
turbosmart Boost controller currently running 12-13psi

ill get pics up soon
Back to top Go down
Deadly GU
Admin
avatar

Age : 47
Join date : 2010-01-31
Posts : 1148

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 6:57 am

Can't wait to see the pic's........................

Sounds good cheers

_________________
He who laughs last, also thinks the slowest!!!

'01 'Trol Wagon.....Tourer
'90 Nav.......Toy
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 11:58 am

Would this machine be white?
Would this machine been at Supercheap on Saturday morning?
Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 9:55 pm

yes it is white and i was at super cheap lol
Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 10:00 pm


Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 10:03 pm

ive gotta remove the boost controller cause ive been reading that it cracks the head between the values if you run the boost to high, you need an after market head, i need to get it on the dyno
Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 10:09 pm

before



the pic that made me want a prado
Back to top Go down
Deadly GU
Admin
avatar

Age : 47
Join date : 2010-01-31
Posts : 1148

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Mon Jun 13, 2011 10:24 pm

Think I may have seen this the other day when I was in Rocky.
Nice cheers

_________________
He who laughs last, also thinks the slowest!!!

'01 'Trol Wagon.....Tourer
'90 Nav.......Toy
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Tue Jun 14, 2011 6:53 am

I was over at Advanced Tyres with my 80 when you were in Supercheap.
Thought it sounded like the one i saw and the your pics confirm my suspicions,nice rig
Back to top Go down
gqmad
member


Age : 39
Join date : 2010-01-31
Posts : 182

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Tue Jun 14, 2011 11:22 am

Seen it around looks the goods for a Prado lol!
Back to top Go down
thedjs
member
avatar

Age : 47
Join date : 2010-10-15
Posts : 60

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Tue Jun 14, 2011 3:26 pm

I have seen your Prado around, it looks good.
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Jun 15, 2011 2:14 am

gqmad wrote:
Seen it around looks the goods for a Prado lol!
Thems fighten words Dan haha
Back to top Go down
gqmad
member


Age : 39
Join date : 2010-01-31
Posts : 182

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Jun 15, 2011 8:35 am

plumb wrote:
gqmad wrote:
Seen it around looks the goods for a Prado lol!
Thems fighten words Dan haha
Well mate where would we be without a little bit of friendly Nissan, Toyota rivalry. ?? lol!
Back to top Go down
Deadly GU
Admin
avatar

Age : 47
Join date : 2010-01-31
Posts : 1148

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Jun 15, 2011 8:42 am

plumb wrote:
gqmad wrote:
Seen it around looks the goods for a Prado lol!
Thems fighten words Dan haha

Nah.....Dan had it right lol! lol! lol!
Has come along way from stock cheers

_________________
He who laughs last, also thinks the slowest!!!

'01 'Trol Wagon.....Tourer
'90 Nav.......Toy
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Jun 15, 2011 4:18 pm

haha i meant the "for a prado" bit of his comment
Back to top Go down
Reedy
Moderator
avatar

Age : 38
Join date : 2010-01-30
Posts : 435

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Jun 29, 2011 9:23 am

Nice looking Prado Mate!! Great to see that you've seen the light!!! What a Face

_________________
'98' Landcruiser Prado 2.7lt 4cyl Petrol

TURBO'S ARE GREAT..........BUT I'D RATHER BE BLOWN!!!
Back to top Go down
http://outercontrol4x4.forumotion.com
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Tue Jul 19, 2011 11:36 am

haha yeah they show up most of the patrols Razz ,

got some more pics got the xrox bar on today as well not 100% but


Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Fri Aug 05, 2011 10:17 am

the prado now


sloooowwwwwllllllyyyyyy getting there Smile
Back to top Go down
gqmad
member


Age : 39
Join date : 2010-01-31
Posts : 182

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Fri Aug 05, 2011 12:43 pm

Mate my GQ is the definition of slowly getting there so I know exactly what you mean.... Smile
Back to top Go down
Deadly GU
Admin
avatar

Age : 47
Join date : 2010-01-31
Posts : 1148

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Aug 10, 2011 6:45 am

G'day mate, I think I may have passed you on the old bridge today.....I was heading south. cheers

_________________
He who laughs last, also thinks the slowest!!!

'01 'Trol Wagon.....Tourer
'90 Nav.......Toy
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Aug 10, 2011 10:51 am

nice sneak in and out of town without telling anyone onya Dave lol
Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Sun Sep 25, 2011 10:19 am

now got a winch in it and sliders on the way Very Happy
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Sun Sep 25, 2011 4:05 pm

Nice what sort of winch did you go with?
Back to top Go down
Reece_0
member
avatar

Age : 25
Join date : 2010-02-24
Posts : 55

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Wed Sep 28, 2011 10:57 am

a VRS 95000 made by warn they say, works well so far
Back to top Go down
plumb
Moderator
avatar

Age : 47
Join date : 2010-04-10
Posts : 832

PostSubject: Re: my new rig the PRADO   Fri Sep 30, 2011 3:41 am

Holly shit thats massive hahahahaha.
Can't say I've heard of VRS before
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: my new rig the PRADO   

Back to top Go down
 
my new rig the PRADO
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» toyota prado
» For the Week of 3/11/2012
» US Judo breaks the rules and extends weigh-ins for an athlete at the Scholastic (Jr. World Trials)
» CLASSIC CRUISER.COM
» TURBO DIESEL INJECTOR PROBLEM

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OuterControl 4x4 :: Members Rigs-
Jump to: